Related Posts
UN Global Compact Hedef Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı Başvuruları Açıldı!
İş dünyasında kadınların tüm seviyelerde eşit temsiliyeti ve eşit değerdeki işe eşit ücretin sağlanması için şirketleri desteklemeyi amaçlayan UN Global Compact Hedef Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı’nın (Target Gender Equality Accelerator) başvuruları açıldı. 9 ay sürecek olan programın başvuruları 31 Mayıs tarihine kadar sürecek.
İş dünyasında kadınların tüm seviyelerde eşit temsiliyeti ve eşit değerdeki işe eşit ücretin sağlanması için şirketleri desteklemeyi amaçlayan UN Global Compact Hedef Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı’nın (Target Gender Equality Accelerator) başvuruları açıldı. 9 ay sürecek olan programın başvuruları 31 Mayıs tarihine kadar sürecek.
İmamoğlu son 40 yılın küreselcilik ezberini bozdu: Özel sektörü dışlamayacak kamuculuk şart
TBB ve İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, “Gelir dağılımı adaletsizliği, tarihte görülmemiş ölçüde ülkemizde bizlerin canını acıtacak durumda. Halkın yoksulluğu artıyor. Bir milli büyüme ve iktisadi kalkınma stratejisine acilen ihtiyacımız var” dedi.
TBB ve İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, “Gelir dağılımı adaletsizliği, tarihte görülmemiş ölçüde ülkemizde bizlerin canını acıtacak durumda. Halkın yoksulluğu artıyor. Bir milli büyüme ve iktisadi kalkınma stratejisine acilen ihtiyacımız var” dedi.
Martı’nın kurucusu paylaşımlı yolcu yönetmeliği için konuştu: Devleti vergiye boğarız
Taksi sorununun nasıl çözüleceği merakla beklenirken alternatif modellerle taksiciler arasındaki tartışmalar da sürüyor. Martı’nın kurucusu Alper Öktem, Hürriyet’e yaptığı açıklamada “İBB, artık Paylaşımlı Yolcu Yönetmeliği’ni getirebilir. Bu olduğu gün yurt dışından yüz milyonlarca dolarlık yatırım gelecek. Biz de Türkiye’nin en büyük işvereni olacağız. 150 bin kayıtlı şoförümüz var. 4 milyon kullanıcı var. Devlet taksilerden müthiş miktarda vergi kaybediyor. Belediyeler önümüzü açsın. Biz bu devleti vergiye boğmak istiyoruz. Hazine’ye vergiyi yığmak istiyoruz” dedi.
Taksi sorununun nasıl çözüleceği merakla beklenirken alternatif modellerle taksiciler arasındaki tartışmalar da sürüyor. Martı’nın kurucusu Alper Öktem, Hürriyet’e yaptığı açıklamada “İBB, artık Paylaşımlı Yolcu Yönetmeliği’ni getirebilir. Bu olduğu gün yurt dışından yüz milyonlarca dolarlık yatırım gelecek. Biz de Türkiye’nin en büyük işvereni olacağız. 150 bin kayıtlı şoförümüz var. 4 milyon kullanıcı var. Devlet taksilerden müthiş miktarda vergi kaybediyor. Belediyeler önümüzü açsın. Biz bu devleti vergiye boğmak istiyoruz. Hazine’ye vergiyi yığmak istiyoruz” dedi.